29 Mayıs 2013 Çarşamba

27. hafta Vivaldi dinliyoruz :)



Bu haftalarda da ciğer ve beyin gelişimleri devam ediyormuş.Ara öğünleri yine arrttırdım ama doktordan korkuyorum inşallaaah fazla kilo almamışımdır bu ay.Bu arada artık benim ve babalarının seslerini tanıyıp ayırt edebiliyorlarmış.
Bu da yeni çantam :)
Bu arada akşam eşimin iş arkadaşı eşiyle kahve içmeye uğradı.Kızlarımıza da badi almışlar.Çok güzeller. Ama tabi ben her zamanki gibi resmini çekmeyi unuttum.
İsim konusunda hala karar veremedik. 7. ayım bitmek üzere biz daha pişt, kızlar, prensesler diye sesleniyoruz.Bu gün aklımda olan isimler; Asi & Nil    Nil& İdil  ne dersiniz?

4 yorum:

  1. ayy 2izmi bekliyosunuz,maşallah ne güzel:)bende çok istiyorum ama kısmet hayırlısı tbı,armina ve arnisa nasıl:)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım ikiz :) armina da var aklımızda çok zormuş isim seçmek. Allah gönlüne göre versin canım

    YanıtlaSil
  3. allahım allah kucağına almak nasıp etsın :D

    YanıtlaSil