30 Mayıs 2013 Perşembe

Gebelere Balon

Üstümde bir hamaratlık bir ev hanımlık var sormayın gitsin.Akşam iş çıkışı evde kimse yoktu. Eşim gelene kadar ne yapsam derken fırın sütlaç geldi aklıma. Hemenn başladım yapmaya bir yandan pirinçler kaynarken bir yandan da bir börek yapıvereyim dedim:) Sigara böreği sarıverdim hemencecik.( Bir kek çırpıvereyim diyenlere gıcık olan ben neler yapıyorum böyle. Çık içimden tipik ev kadını)neyse bu aralar pek bir Emine Beder oldum tarifler veriyorum ama sizsiz boğazımdan geçmiyor ne yapayım.

Öncesi
Bu arada alt komşum ile karındaşım:) Yani o da hamile aramızda 2 hafta var. Muhtemelen aynı dönemlerde doğum yapacağız.Akşam onunla biraz muhabbet ettik. Film ve kitap arayışı içinde olduğumdan bahsettim izinli olacağım dönem için.Yeni bitirdiği kitabı verdi bana. İki kadının gebelik serüvenini anlatıyor."Gebelere Balon" hemen başladım okumaya. Çok sevdim tavsiye ederim.
Sonrası
Biraz fazla sarmışım derin dondurucuya koymak için poşetledim




2 yorum: