26 Haziran 2013 Çarşamba

31. haftaya başladık

Herkese merhaba. Artık evdeyim. Pazartesi günü doğum iznimi başlattı doktorum.Yeyip yatma modundayım. Yılbaşını evde geçirenler için bir kısaltma vardı ya hani PTT (Pijama,Terlik,TV) aynen bende o durumdayım.Sabahları erken kalkıyorum ve bu yüzden gün bitmek bilmiyor. Evin içinde dolanıp duruyorum.Dışarıya çıkamıyorum acayip bir sıcak var. Bende tv ve bilgisayar karşısında kadın programları yemek programları evlendirme programları derken zaman öldürüyorum.
Yemek yemeyi sevmediğim için yemek yapmaktan da nefret ederdim. Hatta bütün bayanların evlerinde en sevdikleri yer mutfakken benim en nefret ettiğim yerdi. Ama artık durmadan yapıp yiyorum. Korkarım beni vinçle çıkarmak zorunda kalacaklar evin içinden.:) çorbalar , etli yemekler, zeytin yağlılar pastalar börekler derken tezgahın üzeri akşama kadar yer kalmamacasına doluyor. Biri beni durdursun :)
Bu da ben bunları yazarken sizin burnunuza gelen oo güzel kokunun sahibi İmam bayıldı...Birazdan da kalkıp mücver yapıcam.Buyrun birlikte yiyelim :))

4 yorum: