20 Mayıs 2013 Pazartesi

Ordan, Burdan

Bu aralar çok yoğunum. Evde tadilat  işleri bitmek üzere. Boya, parke seçimi ve temizlik derken bel ağrısı beni öldürecek. Her geçen gün şişko olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum. Göbekli insanların hayatı ne kadar zormuş:) Hele ki bu sıcaklarda :) Allah kolaylık versin tüm göbeklilere. Limonatayı öneriyorum serinlemek için ama tabi şekersiz.Yazın buz gibi limonata gibisi yok derken bir de baktım ki varmış :) Browni'nin yavrusu olmuş. Tek lokmalık harika bir fikir.Tavsiye ederim.


Tavsiye ederim demişken.( Daldan dala konudan konuya atladım :)) Geceleri uyku düzenim bozulmaya başladı. Arkadaşım Splenda başımdan geçecekleri öngörmüş biri olarak( bir oğlu var çok tatlı) dün eşiyle elinde kocaman bir yastıkla çıkageldi. Hamile yastığı hemde iki adet. Biri L şeklinde büyük diğeri destek minderi adı altında küçük.L şeklinde olanı Laçin Tenel 'den görerek annesine diktirdiğini kendisinin çok rahat ettiğini söyledi.Büyük olanla da diğeriyle de öyle rahat uyuyorum ki buradan Splenda'ya sesleniyorum, Teşekkür ederim canım arkadaşım.Bu arada "ne ki o hamile yastığı" diyenler için fotolarını da çektim. Hatta sizler için araştırma bile yaptım buyrun;


"Kadınların hamilelik döneminde en sık karşılaştığı sorunlar arasında uyku düzensizliği ve rahatsız uzanma yer alır. Kendisi için bir türlü rahat bir pozisyon yakalayamayan anne adayları bu yüzden uyku düzenlerini kaybederler. Maalesef buna bağlı olarak da gün içinde stresli ve halsiz olmak kaçınılmaz.
Uyku düzenini sağlamak için ilaç gibi çareler kullanmak yerine daha zararsız ve doğal yöntemler kullanmak daha iyi bir fikir olabilir. "( Alıntıdır)

3 yorum:

  1. Tek loklalık İntense benimde favorimm :)
    Ayrıca ne kadar düşünceli arkadasınız varmış MaşAllahh . .

    YanıtlaSil
  2. merhaba burcu,bende edirne merkezde yaşıyorum:)

    YanıtlaSil