27 Mayıs 2013 Pazartesi

Son günlerde biz.

Kızlarım için alışverişler devam ediyor alınanların resimlerini koyacağım demiştim ama toplu halde çekerim diye düşünüyorum. Kendim içinde gecelik ve pijama aldım. Tabikiiii olmazsa olmaz lohusa tacımda hazır. Onu da yarın unutmazsam eklerim. Kızlarımla karın karına günler bir bir geçiyor. Artık tekmelerini çok şiddetli hissediyorum ve hatta yanımdaki kişi de dikkatli baksa göbeğimdeki şekil bozukluklarını görebilecek duruma geldi :) Bu aralar tatlıya olan ilgim "Ye tatlıyı doğur Hakkıyı" tezini çüretecek durumda. Yemek yeme isteğim her geçen gün artıyor. Bilgisayarda gazetelerden sonra açtığım ikinci site yemek tarifleri :)Sanırım biraz fazla yemeye başldım ama napıyım bir bedende üç mide kolay mı ? Bu arada kitap okumaya çalışıyorum. Bahsetmedim diye okumadığımı sanmayın. Ama beni sürükleyecek bir kitaba ihtiyacım var hatta bir kaç kitaba. Doğum öncesi iznimde bunlarla oyalanmak için araştırma yapıyorum.Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Kötü günler için kenarda beklettiğim bu kitaba başladım. Daha önce okumuştum bu kitabı ama hatırlamadığımı fark ettim ve tekrar başladım:)

Bir lahmacunun 2 çocuk bir yetişkin ve 4 ördeğe yetebileceğinin kanıtı :)

Tatlı krizimin tuttuğu bir gün Waffle









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder