16 Mayıs 2013 Perşembe

24. Hafta Şeker Yüklemesi

Merhaba,
6. ayımızı bitirmenin haklı gururuyla yine karşınızdayız :) Bu ayki doktor kontrolümüzü de atlattık. Şeker yüklememiz yapıldı. Sabah aç karna hastanedeydik. Kaydımızı yapıp biraz bekleyin dediler. Bir süre sonra elinde limonata ile sağlık memuru geldi "yarım saat içinde içiniz bir saat sonra geliniz hiç bir şey yemeyiniz" diyerek limonatayı uzattı. Ben koklama, koklatma, tatma gibi testlerden sonra şerbeti içtim.Evet resmen lohusa şerbeti kadar tatlı. Düşünün ki; küçük plastik bardakta içme suyu ve bunun içinde 50 adet küp şeker.Neyse biz yine de limonata diyelim ki bizden sonrakiler için cesaret verici olsun :) Daha sonra kan verdik ve doktorumuzun yanına gittik. Herşeyin gayet güzel gittiğini, şekerle ilgili herhangi bir sorun çıkmadığını öğrendik.Fakat kansızlık olduğu için ilaç takviyesi yapacağız. Kızlarımın gelişimleri gayet iyiymiş. Biri 690 gr, diğeri yine biraz küçük 540 gr ile takip ediyor ablasını.Ben de 1,30 kg almışım. Doktorum bu durumdan gayet memnun. Yani 6 ayda toplamda 6 kilo aldım.Bu arada evde inanılmaz bir tadilat başladı. Her iş dönüşü kapıyı açtığımda "selam viran evim" diye giriyorum içeriye.Fotoğraflamaya bile utandım düşünün o derece:) İnşallah 1 hafta içinde doğalgaz, boya ve parke işleri biticek. Bizden gelişmeler bu kadar. 

Not: Bu arada kızdır, narindir deyip geçmeyin tekme tokat hiç durmuyor prensesler :)
(2 numara)
(1 numara)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder