26 Ocak 2011 Çarşamba

Nihatla Muhabbett


Herkese günaydın.Sabah sabah sizlere bi radyo programını tanıtacağım.Alem FM de her sabah 07:00-09:00 saatleri arasında Nihat SIRDAR program yapıyor.Ben de her sabah evden işe gidene kadar Nihatı dinlerim .Hatta serviste kulağımda kulaklık kendimi gülüyorken buluyorum bazen :))Neyse yine bu sabah kulağımda kulaklık servise doğru gidiyorken bi yandan da nihat bağırıyo "Yaktınız mı dörtlüleri" diye.Kaldırımda servise koşuyorum bu esnada.veeee yoldan bir bayan beyaz tomofiliyle seyir halindeee dörtlüleri yanarak geçti.Ben koşmayı bıraktım, sol omzum düştü, bir emrah bir bergen moduna girdim.Ben neden destek veremiyorum Nihata diye bir hüzünlendim.Gözlerimi kırpsam aynı protesto da yer alırmıyım diye düşünceler geçti aklımdan yada servis şoförüne mi söylesem yak dörtlüleri diye :))
Neyse demem o ki Nihatla Muhabbet bu programın adı.Her sabah saat 8de ve akşam 7 de etraftaki arabaların dörtlülerini yakılı gördüğünüz de şaşırmayın. petrol zammını protesto etmek amacıyla nihat sırdar'ın başlattığı ve gitgide katılımın arttığı harika bir tepki olmakla beraber( ki kendisi kutlama der) aynı zaman da polisin üstünüze saldırmayacağı nadir protestolardan biri. çarpıcı örnekler,harika bir üslup ve arka fonda çalan müthiş matrak şarkılarıyla sabahların vazgeçilmezi.Belki koyunları bir nebze de olsa harekete geçiririm diye uğraşan darbeci(!) radyocu.))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder