26 Ocak 2011 Çarşamba

Splenda Beni Şımartıyorsun Kuzum :))))

yeğenim için aldığım ip artınca yüncüden öylesine alıyım örerim bi gün nasılsa dediğim pon pon ipi bi denesem nasıl olur derken 1 saat içinde bitirmiş buldum kendimi ve bu harika şal çıktı ortaya :) örmesi çookk kolay 5 ilmekle başlıyorsunuz normal yani (haroşa) örüyorsunuz ip öyle güzel ki zaten kendi modelini çıkarıyor bir yünden bu kadar şal çıkıyor hemde sadece 1,5 lira :)


Avondan aldığım eternel magic! muhteşem bir kış kokusu kesinlikle tavsiye ederim ağır değil uçucu da değil tam karar :)



uzun zamandır kahverengi bir oje almak istiyordum bu hafta kısmet oldu flormar sedefli kahve oje sürülmesi çok kolay ve çok hoş duruyor tavsiye ederim :)
ayrıca flormardan çilekli el kremi aldım veee kokusuna bayıldım!




Hafta sonu havanın güzelliğinden yararlanıp evimizden biraz uzak bir markete alış verişe gitmeye karar verdik bir de ne görelim market bir kutlama nedeniyle deve getirtmiş :) hemen sizin için fotoğrafını çektim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder