14 Şubat 2011 Pazartesi

Sepetlerim :))


Bu sepetleri bilmeden aldım :)) Şöyle ki ; İnternetten bişyler almak istiyorum şubatın ilk günleriydi.Ama ne alacağım önemli değil sadece bişeyler almam lazımdı.Kendim için ev için arkadaş için ne için olursa olsun ama adı ALIŞVERİŞ olsun niyetiyle online alışveriş sitelerini geziyordum.Bu sepetleri gördüm beğendim almak istediğim.Gerekli bütün prosedürleri yerine getirdim al tuşuna bastım "sayfa görüntülenemiyor"uyarısı çıktı.Neyse bu sırada başka sitelere baktım ayakkabılık gördüm ve onu aldım.Ayakkabılık kötü çıktı.kapının önüne koyduk sallantıda duruyor.Ertesi gün bir kargo daha geldi.Sepetlerrrr:) Meğer o gün almışım bu sepetleri.Çok mutlu oldum çünkü aklım onlarda kalmıştı.Bi de beklemiyordum ya geleceklerini sanki hediye gelmiş gibi sevindim bu sepetlere velhasıl mutfağa koydum sepetlerimi.Patates, Soğan ve sarımsak sepetleri olacaklar :)
Sepetleri evim.net sitesinden aldım .Siteye üye olmak için aşağıdaki linki tık tıkkkk :)) İyi alışverişler....

http://www.evim.net/member/invitation/0be3d0d629ba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder