11 Şubat 2011 Cuma

Vatan Gazetesi Yazarı Mustafa Mutlu...



Vatan Gazetesi Yazarı Mustafa Mutlu ve Cumhuriyet Gazetesi Yazarı Şükran Soner,geçtiğimiz günlerde Edirnedeydi.Tıp Fakültesi’ndeki imza gününden sonra Ceren Kitapevinde ve Cafe Sera 2’de söyleşi ve imza gününe katıldılar.Bana da 2 adet kitap hediye eden ve Mustafa Mutlu'ya benim adıma kitabı imzalatan Ceren kitapevine teşekkür ediyorum.Edirne'den mutlu ayrılan Mustafa Mutlu, Vatan Gazetesindeki köşesinde Edirne'den bahsetmiş.Aynen aktarıyorum;

"Her zaman başka oluyor Trakya'nın insanı" dediği yazısında, tava ciğeri de öven Mutlu, şunları kaleme aldı:

"... bir fırsat yaratıp, bu aydınlık yüzlü insanların yaşadığı Edirne'yi mutlaka görmenizi isterim, hiçbir şey yapmasanız bile, yaprak ciğer yeyip, kentteki insanların yüzlerine bakıp dönün... İçiniz umut dolmazsa, masraflarınız benden."
:)))

EDİT:"Lütfen saçımı okşar mısınız?" adlı kitabı hafta sonu okudum bitirdim.İlk sayfalarda bırakmayı düşündüm bu ne böyle parça parça hikayeler diye düşündüm.Fakat huyum değildir yarıda bırakmak.Bitirdim ve çok beğendim.Parça parça anlattığı hikayeleri son bölümde çok güzel toparlayarak sonuca bağlamış.Okumanızı tavsiye ederim.Suskun Güvercine başladım hemen akabinde.O da güzele benziyor.Yazar tarihi bir belgesel anlatıyor aslında ama bunun içine ufak bir hikaye sığdırmış. Krakterleri konuşturarak tarih hakkında bilgi veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder