7 Mayıs 2012 Pazartesi

Bahar Bahane Umut Bayramı :)

Haftasonu dertlilere derman, hastalara şifa veren, bolluk ve bereket sunan, uğur ve kısmet getiren Hıdrellezi kutladık.Hemde tam tetematıyla :)
5 Mayıs Cumartesi günü Hıdrellez ateşini görmek için Sarayiçindeydim.Bir Edirneli olarak ilk defa gittiğim şenlikler biraz itiş, kakış ve hengame de olsa güzeldi.kırk çeşit ot topladım ( şifa içinmiş) .Protokol eşliğinde dev ateş yakıldı yine ordaydım :)Konserler şarkılar derken günü bitirdik amaaaaa hıdrellez henüz bitmemişti:) 6 Mayıs sabahı 5 gibi uyanıp geceden gül dibine bıraktığım karakalem dilek çalışmam ve kırmızı kurdaleyle bağlanmış 10 kuruşumu alıp Tunca nehrine gittik.

Sabah köründe davullar, zurnalar,  gelinlik giymiş kızlar 9-8 roman oynuyorlar.Sanki hiç birinin derdi yokmuş gibi ne kadar şen insanlar.
Ve Tunca Nehrine dileğimi yazılı olarak belirttim.Bakalım gerçekleeşirse buradan yazarım.





Velhasıl bir bahar daha böyle geldi ve geçiyor.Herkese mutlu baharlar , sağlıklı yıllar diliyorum.Dileklerinizin gerçek olması dileğiyle :)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder