5 Şubat 2013 Salı

Merhaba. Yine uzun ara verdim kusura bakmayın falan tarzı şeyler yazmayacağım.Ben hiç ara vermedim çünkü hep yazdım :) Ama bu bloga dönüşüm muhteşem oldu, 10 haftalık hamileyim. Bu öyle bir süreç ki dışarda, sokakta, bankada sıra beklerken falan kimse size yerini vermiyor. Kısacası kimse size hamile muamelesi yapmıyor.. Boynumda "ben hamileyim" pankartıyla dolaşmak istediğim bu dönemde daha fazla kendimi tutamayarak sizlere de haykırmak istedim.Bebeklerimin her biri artık 3.1 cm uzunluğunda ve 4 gr ağırlığında !!. ( Evet ikiz )
Çok duygusuzca olacak ama duygusal olarak hiç bir şey hissetmiyorum. Bulantı, ağrı gibi normal hamilelerin yaşadığı hiç bir belirti de olmadı bende ki ikiz gebeliklerde bunların iki katı beklenirmiş.Çok şanslıyım annelerini düşünen bebeklerim var. Sadece ultrasonda onları görünce ağlamak geliyor içimden. Hastaneden çıkınca yine unutuyorum hamileliğimi. Sanırım göbeğim çıkıp ağırlaşana kadar farkına varamayacağım hamileliğimin.
Bloguma geri döndüm çünkü her gün dişime göre bir blog aradım internette. Benim dilimde yaşadıklarını sade bir şekilde anlatan bir anne vardır dedim koskoca sanal alemde. Buldum bir kaç site onları takibe aldım ve bende onların arasına katılarak olurda birileri arama motoruyla blogger ararsa bu konuyla ilgli benimde bir katkım olsun dedim. Ara ara sizlere ikizlerden haberler vermek üzere tekrar geleceğim.Bu arada blogumun konusu değişmedi yine aynı şeyler yazılıp konuşulacak ama bunlara bir de bebek ve hamilelik konuları eklenecek. Takiplerinizi bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder