18 Şubat 2013 Pazartesi

12. HAFTAMIZ

Doktorumun dediğine göre; İçimdeki "Parmak çocuklar" hızla büyümeye devam ediyorlar; yüzleri ortaya çıkmış, bağırsaklar karın içerisine yerleşmiş, dişlerinin yeri belli olmuş ve sindirim hareketleri başlamış.Şu dönemde bebekler yutkunabilir ve parmaklarını emmeye başlayabilirlermiş.Belimde hafif ağrılar başladı ve bacaklarım kasılıyor zaman zaman. Hafta sonu biraz bebek eşyalarına baktık annemle. Zıbınlara, beşiklere, mama sandalyelerine bakmak bile beni inanılmaz mutlu etti.Alınacaklar listesi çıkarmaya başladık bile. Aldığım cicileri sizlere de tek tek göstereceğim.
Bu süreçte zaman o kadar yavaş ilerliyor ki meraktan delireceğim. Yüzünü bile göremediğim 5'er cmlik varlıklara nasıl bağlandım böyle anlam veremiyorum.Bu tarifsiz duygular ve hayaller kendi kendime gülmemi sağlıyor. Her fırsatta Allah'a şükürler ediyorum bana böyle bir ödül verdiği için ve dua ediyorum her isteyene vermesi için. neyse şimdilik bu kadar yeter.telefonumda bir kaç foto var eklenmeyi bekleyen ama kablomu unutmuşum bir ara neler ( neler) yediğimi yazacağım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder