11 Mart 2013 Pazartesi

15. haftamız

Merhabalar,
Ufak tefek rahatsızlıklarım oldu. Doktorumuz istirahat verdi. Evde parmak çocuklarımla dinleniyoruz:) Sanırım zor bir hamilelik geçireceğim.Bu dinlenme sürecini lehime çevirerek filmler izliyorum kitaplar okuyorum kafamı dağıtarak vakit geçirmeye çalışıyorum. Bu sorunlu haftalarım da bittikten sonra size kuzuların görüntülerini göstereceğim.Bu nekahet döneminde izlediğim film ve okuduğum kitapların listesini paylaşacağım.Tavsiyemdir, izleyin,  okuyun, okutun :))

Okuyun;

  • Öfke Tuzağı - Dr.Les CARTER
  • Pıedra Irmağının Kıyısında Oturdum Ağladım -Paulo COELHO
  • Küçük Mucizeler Dükkanı-Debbıe MACOMBER
  • Bir Gün- David NİCHOLLS
  • Alev Alev  - Linda HOWARD
  • İğnenin Ucundaki Hayatlar-Selda USKAN
  • Umuda Yolculuk-Kım GRUEN ENFELDER
  • Veronika Ölmek İstiyor-Paulo COELHO
  • Yüzyılın Aşlkları-Can DÜNDAR
  • Kleopatra - Stacy SCHIFF
  • Serenad- Zülfü LİVANELİ

İzleyin;

  • Herkesin Keyfi Yerinde
  • Pi'nin hayatı
  • Uçurtma Avcısı
  • Tenten :)
  • Dahi Prens




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder