20 Mart 2013 Çarşamba

17. Hafta


Son doktor kontrolümüzde 2 tane cadı kızım olacağını öğrendim:) Aslında gönlümden geçen de buydu. İki tane kızım olsun birbirlerine ve bana destek olsunlardı dileğim.Benim de bir ablam ve abim var.Ablamla özellikle ben evlendikten sonra çok şey paylaştık hep birbirimizin yanında olduk .Abim de hep bize destek oluyor fakat iki kız gibi olamıyor hiç bir zaman diyalogumuz. Velhasıl yavaş yavaş pembelere başlayabiliriz:) odaları giysileri çiçekli böcekli elbiseleriyle kızçelerim, arkadaşlarım kısa bir süre sonra gelecekler inşallaaah
İlk çocuğu kız olan anneler şanslı olur derler eskiler, umarım kızlarım da anneleri ben olduğum için şanslıdırlar.
Gelelim bu haftaki gelişimimize;
Bu haftadan sonra artık bebeklerim insan görünümündeler.Gözleri yarı kapalı durumda şimdilik.İskeletleri kıkırdaktan kemiğe dönüşmeye başladı.Bu hafta kızlarım göbek bağı ile oynamayı keşfediyolarmış.Onlar bir gelsin de ben onlarla nasıl oynayacam görsünler. :) 01 Nisan'da tekrar kontrolümüz var. O gün tekrar gelişmeleri yazarım.Bu arada kızlar 12'şer cm olmuşlar.


2 yorum:

  1. Tebrikler şanşlı anne :)
    Allah evladın hayırlısını nasip etsin herşeyden önce çünkü sevginin cinsiyeti olmaz !

    İki kız annesi olarak nasıl gururlu nasıl mutluyum anlatamam! Sağlıkla kucağına alıp bir ömür kızlarınla mutlu olmanı diliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnşallah sizin kızlarınız gibi kocaman yanımda görürüm kızlarımı da. 20. haftamızdayız yolu yarıladık hayırlısıyla. İyi dilekleriniz için teşekkürler

      Sil