3 Nisan 2013 Çarşamba

Neler Yapıyorum ?

Merhabalarrr biz geldik :)
Kızlarımla günler artık daha çabuk geçmeye başladı. Riskli günlerimiz azalınca sanki zaman hızlandı.Daha enerjik hissetmeye başladım kendimi. Fazla ayakta kalmamak şartı ile artık canımın çektiği şeyleri yapmaya başladım.Uzun bir aradan sonra alışverişe çıkma gücünü buldum kendimde. Henüz kızlarıma bir şey almadım ama  kendime hamile elbiseleri aldım :)  Bu arada topuklu ayakkabı giymeyi çoookkk özledim. Babetlerle, spor ayakkabılarıyla kendimi oğlan çocukları gibi hissetmeye başladım .


Genelde hafta sonları mutfakta yemekler yaptım. :) İşte karşınızda fırın makarnaa ta ta ta taaaa :)


Pratik olsun diye Knorr'un beşamel sosu ile yaptım. Fakat ne pratikliği resmen işkence oldu. paketin sağ üst köşesinde ne kadar süt eklememiz gerektiği yazıyor.
yazan şu ; 3 3/4 su bardağı süt 
nasıl yani ? Üç tam üç bölü dört ? yani ne kadar süt oluyor bu. Ama ben bu rasyonel sayıların anlatıldığı gün raporluydum kaçırmıştım bu dersi. O zamanlar sevinmiştim ama ileriki hayatımı bu denli etkileyeceğini düşünememiştim.:) Neyse ki google var.3 3/4  bardağı yemek kaşığına çevirerek bu sorunu nihayet çözdüm ve yukarıdaki görüntüyü elde ettim. Makarnayı yerken sakin kafayla düşününce aslında o kadarda zor bir işlem olmadığını gördüm. yani 3 su bardığı + 3/4 yani yaklaşık 3,5 su bardağı süte tekabül ediyor.Boşuna söylemiyormuş büyüklerimiz ye de kafan çalışsın diye :)) Bu arada benim tek ve yegane çiçeğim olan aloeveramın da cumartesi günleri su günü :) Nasl programlı bir insanım allahım:) Ben ki yapay çiçeği bile bakamam düşürürüm kırarım ama yaklaşık 5 aydır bu çiçeğim yaşıyor hattaa büyüyorr :) Keşke ilk bana geldiği günün de resmini çekseydim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder