24 Nisan 2013 Çarşamba

21. Hafta


Merhabalar
Bu ay ki doktor kontrolümüzü de atlattık.Kızlarımın iyi olduğunu görmek bir dahaki randevuya kadar bana enerji veriyor.Gelişimlerinin gayet iyi olduğunu fakat bebeklerden birinin daha obur olduğunu öğrendik.Fetus A 450gr, Fetus B 350 gr. Ama herhangi bir sorun olmadığını söyledi doktorumuz.Kızlar gayet iyi bir şekilde sıralarını savdılar fakat ben azarı yedim :) bu ay 2 kilo almışım.Uyarı aldım doktorumuzdan."Neyi yemeyi arttırdıysan onu hemen azalt" dedi. Aslında çok belirgin bir yiyecek olmadı yemeyi arttırdığım. Aksine kendim için değil de zorla da olsa kızlar için yedim hep . Tuzu ve ara öğünlerde yediğim kuruyemişleri kesmeye karar verdim. Sabahları sanırım fazla kızarmış ekmek yedim. 2 dilim ile doymayı deneyeceğim:)Bir de geceleri dondurma yemeyeceğim:) Hatta iyi bir hamile olursam Noel Babayı bile görebileceğim :)))))


Bu arada Tetanoz aşımı oldum.Tetanoz aşısı anneyi ve annede oluşan antikorların da bebeğe geçmesiyle bebeği koruyormuş.Bana bir aşı kartı verdiler ve 1 ay sonra 2. doz aşı için tekrar gideceğim.Bizden gelişmeler bu kadar.18  gün sonraki randevumuz için şafak saymaya başladık bile :)

1 yorum: