16 Mart 2010 Salı

Ah İstanbul Forum İstanbul :)

Forum İstanbul’ un bir başka güzelliği de devasa bir mobilya marketi olan İKEA ‘ ya direk geçiş yapılabiliyor olması.Burada da alış-verişte kendini kaybetmiş bir başka güruh beni karşıladı:) İKEA ya girince bütün yorgunluğumu unutup bende o kalabalığın içine karısıp evime ufak tefek bişiler almaya başladım.Ama akvaryumda olduğu gibi buraya da bir tam gün ayırmam gerektiğini anlayıp şöyle hızlıca bir tur attıktan sonra evimin yolunu tuttum.
Gezerken kalabalığa yönelmemle Azra Akını görmem bir oldu oldukça sevimli biri
bütün çocuklar etrafını sarmış fotoğrafını çekerken bende çekeyim dedim:)

Bu Işıklara bayıldım :)


Zara her zamanki gibi yine bence çok iddalı bir koleksiyon hazırlamış.Mango tahtını sallayan Stradivarius ve Berscka ya direniyor gibi görünsede eski tadı ‘ bence’ yok.Ama yine de ürünleri beğendim.





Forum İstanbul çoookkk büyük bir avm olmuş.İçinde yok yok.Aslında ‘Assesorieze’ gerçekten yok:( Onun yerine Claire's vardı ama bence Assesorieze ‘ nin yerini tutmuyor..Şu an hemen hemen tüm ürünler yeni sezon olduğu için fiyatlar çok da uygun değildi ama kendimi tutamayıp 2 çanta bir de ceket aldım:)Koton Türk markası olarak gurur duyulacak bir marka yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor.Ayrıntılı olarak bu markaları incelediysem de genel olarak 2010 yaz sezonunda Adil Işık’ tan Collezione ‘ a kadar pek çok markanın beğenerek takip edileceğini yoğun kalabalıktan anlamış bulunmaktayım.






Hafta sonu Forum İstanbul’ daydım.Aslında amacımız akvaryumu da gezmekti ancak akvaryum için tam gün ayırmaya karar verip o isteğimizi şimdilik erteledik ve içimizdeki alış-veriş çılgınlığını öne çıkardık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder