15 Mart 2010 Pazartesi

Günaydıınn

Bugüne çok erken ve korkarak başladım.Çünkü eve karga girdi.evet yanlış okumadınız eve karga girdi.sabahın köründe tuvaletten bam gün sesler geldi ama benim uykum tatlı olduğu için lanet olsun dedim devam ettim uyumaya.Aslında konuya yabancı değilim akşam da komşunun tuvaletine 2 tane girdiğini öğrendim.Neyse saat 7 de düştük derdimizin çaresini aramaya.Hayvan vahşi, kocaman gagası var, saldırgan.Aparmanımızın karga kovucusu Sebahattin abinin kapısına dayandık saat 07:45.Ellerinden eldivenle olay yeri inceleme ekibini andıran Sebahattin abi kısa bi operasyonla kargayı kolluk kuvvetiyle evden atmamıza yardım etti.Sabah sabah böyle bir atraksiyondan sonra masamda oturmuş sabah yaşananların gerçeklik payını tartıyorum.Karganın çıkarıldığı tuvalete hiç göz atmadım.Akşam eve dönünce acı gerçeklerle yüzleşmeye hazırlamalıyım kendimi:)
bu anın anlam ve önemine uyan parça da trt çocuk korosundan gelsin efendim:

mini mini bir kuş donmuştu
pencereme konmuştu
aldım onu içeriye cik cik cik cik ötsün diye
pır pır ederken canlandı
ellerim bak boş kaldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder