22 Mart 2010 Pazartesi

Meyve Sandığı Yapalım

Hafta sonu uzun zamandır yapmayı düşündüğüm meyve sandığı boyama işini yaptım.Yıllar önce de liseye giderken bir dergide görüp yapmıştım ve onu da yıllarca severek gazetelik/dergilik olarak odamın bir köşesinde kullanmıştım Gerekli malzemeler : 1 adet manavdan yada pazardan alınan sandık,2 renk (yada daha fazla size kalmış) tahta boyası (kırtasiyelerde var ben indirimden tanesini 1 liraya aldım :)) zımparalamak için sünger zımpara , boyamak için sünger (tahtayı süngerle boyamak çok kolay oluyor) içinde çıkıntı olmuş çiviler varsa kıvırmak için pense ve gerekeli düzeltmeleri yapabilmek için çekiç.Hepsi bu Öncelikle sandığın içindeki çıkıntı olan çivileri penseyle kıvırıp,çekiçle düzleştirdim.Daha sonra sünger zımparayla bir güzel zımparaladım.Ben mavi ve turuncu boya aldım mavi boyayla sandığın tüm yüzeyini boyadım .Ellerim süngerle boyadığım için baştan tahmin edemeyeceğim şekilde boyandı :) Ama neyse ki akrilik boya yıkayınca hemen çıkıyor beni hiç uğraştırmadı.Eldiven kullanmayı pek sevmiyorum çünkü yaptığım işi hissedemiyorum. Sandığımız bitince 1 gece bekletip ertesi sabah süslemeler için tekrar başında yerimi aldım :)Kendi kafama nasıl eserse kalp ve çiçek motifleriyle süsledim tekrar kurumaya bıraktım.Artık hazır :) İster gazetelik/dergilik ister kullanmadığınız eşyaları toparlayıcı,ister çiçeklerinizi koyabileceğiniz bir sepet, ister çocuğunuzun oyuncaklarına bir kutu, ayakkabılarınızı, çantalarınızı kısaca sizin ihtiyacınıza ve hayal gücünüze göre içine ne isterseniz koyabileceğiniz sevimli cıvıl cıvıl en önemlisi el emeğiniz köşenizi süsleyebilecek hemde sadece 3 liraya mal edeceğiniz sandığınız oldu bileee :)
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder